Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ»
4
клас ІІ семестр
(відповідно до
Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р.
Б. Шияна ,
затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року №
1273)
Підручник: Я досліджую
світ: підр.для 4 класу закладів загальної середньої освіти ( у 2-х
ч.)/Т.П.Єресько, О.В.Безкоровайна
(за редакцією М.С.Вашуленка).
№ з/п |
Дата |
Факт. дата |
Тема уроку |
Галузі, що інтегруються |
Зміст програмового матеріалу |
Сторінки підручника, зошита |
|
|
|
ПЛАНЕТА ЛЮДЕЙ |
|||
1 - 2 |
|
|
Форма Землі. Модель Землі. |
Природнича Технологічна Мовно-літературна Громадянська та історична |
Паралелі, меридіани. Практична робота «Модель Землі» Докладний переказ тексту |
4-5, з.-2 |
3 |
|
|
Визначаю полюси і півкулі Землі |
Природнича Технологічна Математична |
Земна вісь, екватор, географічні полюси. Робота з контурною картою. |
6-7, з.-3 |
4 |
|
|
Поняття про атмосферу |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Атмосфера Складання запитань за змістом тексту. Задачі на визначення відстані. |
8-9, з.-4 |
5 |
|
|
Утворення форми рельєфу |
Природнича Мовно-літературна |
Гори, рівнини(низовини, височини, плоскогір'я) Робота з картою Твір-розповідь |
10-11, з.-5 |
6 |
|
|
Земля і Місяць |
Природнича Технологічна Математична Мовно-літературна |
Місяць-супутник Землі Задачі на знаходження часу Малюнок за змістом вірша |
12-13 з-6 |
7 |
|
|
Фази Місяця |
Природнича Мовно-літературна |
Фази місяця Основна думка тексу |
14-15, з-6 |
8-9 |
|
|
Вивчаю материки |
Природнича Мовно-літературна |
Материки Твір-розповідь |
16-17, з.-7 |
10 |
|
|
Наш материк- Євразія |
Природнича Мовно-літературна |
Євразія Складання діалогу |
18-19, з-8 |
11 |
|
|
Знайомлюся з Європою |
Природнича Мовно-літературна Громадянська та історична Інформативна |
Європа, Європейський Союз Архітектура, пам'ятки Мультимедійна презентація |
20-21 |
12 |
|
|
Знайомлюся з європейцями |
Природнича Мовно-літературна Громадянська та історична Математична |
Країни Європи Текст-розповідь Українські символи Задача на знаходження довжини |
22-23, з-9 |
13 |
|
|
Подорожую Азією |
Природнича Мовно-літературна |
Країни Азії Розповідь за малюнком Власні іменники |
24-25, з-10 |
14 |
|
|
Вивчаю рослинний і тваринний світ Євразії. Виконання виробу у зазначеній
послідовності дій |
Природнича Технологічна Математична Мовно-літературна |
Рослинний і тваринний світ Євразії Число іменників Виготовлення підставки під олівці |
26-27 |
15-16 |
|
|
Вивчаю рослинний і тваринний світ Євразії. Черепаха в техніці оригамі |
Природнича Технологічна Математична Мовно-літературна |
Рослинний і тваринний світ Євразії Оригамі Загадки, ребуси Відмінки іменників |
28-29, з-11 |
17 |
|
|
Подорожую Африкою |
Природнича Мовно-літературна |
Африка(карта знань) Твір-міркування |
30-31, з-12 |
18-19 |
|
|
Вивчаю рослинний і тваринний світ Африки. |
Природнича Мовно-літературна |
Рослинний і тваринний світ Африки Робота в парах Алфавіт, слово, словосполучення |
32-33 З.-13 |
20 |
|
|
Подорожую Антарктидою |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Анарктида Науковий текст Дроби |
34-35, з-14 |
21 |
|
|
Знайомлюся з Північною Америкою |
Природнича Мовно-літературна Математична Технологічна |
Північна Америка (торнадо, гейзер) Розповідь і малюнок про одного з представників рослинного чи тваринного
світу |
36-37, з-15 |
22-23 |
|
|
Над Амазонкою і на Вогняній землі |
Природнича Мовно-літературна |
Південна Америка Алфавіт, власні назви, числівники |
38-39 З.-16 |
24-25 |
|
|
У країну кенгуру |
Природнича Мовно-літературна |
Австралія Переказ тексту Текст-міркування |
40-41 З.-17 |
26 |
|
|
Застосовую знання про планету людей |
Природнича Мовно-літературна Громадянська та історична Інформативна |
Гра «Подорож світом» |
42-43 |
27 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
28 |
|
|
Аналіз д.р. |
|
|
|
КЛІМАТИЧНІ ПОЯСИ ЗЕМЛІ |
||||||
29-30 |
|
|
Що таке клімат? |
Природнича Мовно-літературна |
Клімат Текст-міркування |
44-45 |
31-32 |
|
|
Кліматичні пояси |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
Кліматичні пояси Складання доповіді |
46-47, з-18 |
33-34 |
|
|
Екваторіальний кліматичний пояс |
Природнича Мовно-літературна Технологічна |
Екваторіальний кліматичний пояс Текст-порада Виготовлення листя дерев |
48-49 З-19 |
35-36 |
|
|
Рослинний світ екваторіального
кліматичного поясу |
Природнича Мовно-літературна |
Рослинний світ екваторіального
кліматичного поясу Текст-міркування |
50-51 З-20 |
37-38 |
|
|
Тваринний світ екваторіального
кліматичного поясу |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Тваринний світ екваторіального
кліматичного поясу Текст-доповідь Задача на знаходження довжини |
52-53 З-21 |
39-40 |
|
|
Тропічний кліматичний пояс |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
Тропічний кліматичний пояс Переказ тексу за опорними словами |
54-55 З-22 |
41-42 |
|
|
Рослинний світ тропічного поясу |
Природнича Мовно-літературна Технологічна |
Рослинний світ тропічного поясу Текст-розповідь Виготовлення аплікації кактуса |
56-57 З-23 |
43-44 |
|
|
Тваринний світ тропічного поясу |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Тваринний світ тропічного поясу Складання запитань за змістом тексту Розв'язування задач про тварин-рекордсменів |
58-59 З-24 |
45-46 |
|
|
Помірний кліматичний пояс |
Природнича Мовно-літературна |
Помірний кліматичний пояс Дослідження:до якого кліматичного поясу належить наше село. |
60-61 З-25 |
47-48 |
|
|
Рослинний світ помірного поясу |
Природнича Мовно-літературна |
Рослинний світ помірного поясу Часи дієслів Складання загадок |
62-63 З-26 |
49-50 |
|
|
Тваринний світ помірного поясу |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Тваринний світ помірного поясу Жанри творів. Складання розповіді за початком Багатоцифрові числа |
64-65 З-27 |
51-52 |
|
|
Арктичний кліматичний пояс |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережуваальна |
Арктичний кліматичний пояс Відповіді на запитання Гра «Вибери одяг» |
66-67 З-28 |
53-54 |
|
|
Рослинний світ арктичного поясу |
Природнича Мовно-літературна Технологічна |
Рослинний світ арктичного поясу Робота з тлумачним словником Малювання за описом явища природи |
68-69 З-29 |
55-56 |
|
|
Тваринний світ арктичного поясу |
Природнича Мовно-літературна |
Тваринний світ Арктики . Спільнокореневі слова |
70-71 З-30 |
57-58 |
|
|
Антарктичний кліматичний пояс |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Антарктичний кліматичний пояс Текст-міркування Задачі на знаходження числа за
його частиною |
72-73 З-31 |
59-60 |
|
|
Рослинний світ антарктичного поясу |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Рослинний світ Антарктики Діаграма. |
74-75 З-32 |
61-62 |
|
|
Тваринний світ антарктичного поясу |
Природнича Мовно-літературна Технологічна |
Тваринний світ Антарктики Харчовий ланцюг. Текст-міркування Пінгвін-підставка під олівці |
76-77 З-33 |
63-64 |
|
|
Застосовую знання про кліматичні пояси землі |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна Математична |
Самооцінювання з теми |
78-79 |
65 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
66 |
|
|
Аналіз д.р. |
|
|
|
|
ПРИРОДНІ СТИХІЙНІ ЛИХА |
|||||
67-68 |
|
|
Вивчаю природні стихійні лиха |
Природнича Мовно-літературна |
Природні стихійні лиха Типи текстів |
80-81 З-34 |
69-70 |
|
|
Засуха. Її наслідки |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
Засуха. Складання розповіді |
82-83 З-35 |
71-72 |
|
|
Град. Його наслідки |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
Град. Порівняльна характеристика дощу та граду Робота з текстом |
84-85 З-36 |
73-74 |
|
|
Снігові замети. Їх наслідки |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
Снігові замети. Складання пам'ятки Хмара слів |
86-87 З-37 |
75-76 |
|
|
Селі. Їх наслідки |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна Математична |
Селі. Складання плану переказу Розв'язування задачі на знаходження відстані |
88-89 З-38 |
77-78 |
|
|
Землетрус. Його наслідки |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
Землетрус. Розповідь за серією малюнків |
90-91 З-39 |
79-80 |
|
|
Повінь |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
Повінь Характерисика образу твору |
92-93 З-40 |
80-81 |
|
|
Буря. |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
Буря Складання пам'ятки |
94-95 З-41 |
82-83 |
|
|
Застосовую знання про кліматичні пояси землі |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна |
|
|
84 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
96-97 |
85 |
|
|
Аналіз д.р. |
|
|
|
УКРАЇНА-МОЯ БАТЬКІВЩИНА |
||||||
86-87 |
|
|
Визначаю сторони горизонту |
Природнича Мовно-літературна |
Сторони гоизонту. Позначення сторін горизонту. Текст-міркування |
98-99 З.42 |
|
|
|
|
|||
88-89 |
|
|
Вчуся орієнтуватися на місцевості |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Орієнування на місцевості Розв'язування задачі. Робота зі схемою. |
100-101 З-43 |
90-91 |
|
|
Як працює компас? |
Природнича Мовно-літературна Громадянська та історична |
Компас. Дискусія «Земля-величезний магніт» |
102-103 З-44 |
92-93 |
|
|
Навіщо потрібні плани? |
Природнича Мовно-літературна Громадянська та історична Математична |
План місцевості. Обчислення периметра Креслення плану за описом |
104-105 З-45 |
94-95 |
|
|
Як зображують масштаб? |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Масштаб Повторення одиниць вимірювання довжини Складання запитань до плану |
106-107 З-46 |
96-97 |
|
|
Україна на карті світу |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Україна на карті світу. Іменники (рід, число, відмінок.) Дії з іменованими числами |
108-109 З-47 |
98-99 |
|
|
Визначаю форми рельєфу України |
Природнича Мовно-літературна |
Рельєф. Повторення частин мови. |
110-111 З-48 |
100-101 |
|
|
Вивчаю український степ |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Степ. Текст-опис. Дроби. |
112-113 З-49 |
102-103 |
|
|
Рослинний і тваринний світ степів |
Природнича Мовно-літературна Громадянська та історична Математична |
Рослини і тварини степу. Робота в парах. Типи текстів Визначення тривалості життя тварин, рослин |
114-115 З-50 |
104-105 |
|
|
Досліджую зону мішаних лісів |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна Технологічна |
Мішані ліси. Екологічна задача. Складання розповіді за схемою Пейзаж «Ліс» |
116-117 З-51 |
106-107 |
|
|
Знайомлюся з лісостепом |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Лісостеп. Читання з позначками Дроби. |
118-119 З-52 |
108- 109 |
|
|
Вивчаю українські гори |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Гори України. Екологічна задача. Типи текстів. Складання оповідання |
120-121 З-53 |
110- 111 |
|
|
Заповідні території України |
Природнича Мовно-літературна |
Заповідники України. Складання плану тексту. Підготовка виступу. |
122-123 З-54 |
112-113 |
|
|
Охороняю тваринний і рослинний світ |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Охорона рослинного і тваринного світу.Червона книга України. Екологічна задача. Основна думка твору. |
124-125 |
114-115 |
|
|
Зберігаю ґрунти, водойми, ліси, земні надра |
Природнича Мовно-літературна Математична Соціальна та здоров'язбережувальна Технологічна |
Збереження ґрунтів, водойм, лісів, земних надр. Екологічна задача. Робота над віршем. Малювання плаката «Вибір за тобою» |
126-127 З-55 |
116-117 |
|
|
Застосовую знання про Україну |
Природнича Мовно-літературна Математична Соціальна та здоров'язбережувальна Технологічна |
|
128-129 |
118 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
119 |
|
|
Аналіз д.р. |
|
|
|
КОСМІЧНІ СУСІДИ ЗЕМЛІ |
||||||
120-121 |
|
|
Сонце. Яке воно? |
Природнича Мовно-літературна Технологічна |
Сонце. Гравітація. Спільнокореневі слова |
130-131 З-56 |
122-123 |
|
|
Вивчаю Сонячну систему |
Природнича Мовно-літературна Технологічна Математична |
Сонячна система. Знаходження радіуса. Виготовлення моделі Сонячної системи |
132-133 З-57 |
124 |
|
|
Знайомлюся з планетами земної групи |
Природнича Мовно-літературна |
Планети земної групи. Обговорення у загальному колі. |
134-135 |
125-126 |
|
|
Знайомлюся з планетами неземної групи |
Природнича Мовно-літературна |
Планети неземної групи. Міфи. |
136-137 З-58 |
127-128 |
|
|
Зустрічаю небесних «гостей» |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Астероїди, метеорити,комети. Складання історії. Дієслова. Визначення діаметра. |
138-139 З-59 |
129 |
|
|
Зоряна вишиванка |
Природнича Мовно-літературна Технологічна |
Сузір'я. Казка. Малювання свого знаку зодіаку. |
140-141 З-60 |
130 |
|
|
Космічне сміття. Що це? |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Космічне сміття. Занесення даних тексту в таблицю. Розв'язування задач на знаходження маси. |
142-143 З-61 |
131 |
|
|
Освоєння ближнього космосу |
Природнича Мовно-літературна Соціальна та здоров'язбережувальна Технологічна |
Освоєння космосу. Наукові тексти. Тлумачення слів. Аплікація «Космос» |
144-145 З-62 |
132 |
|
|
Як стародавні люди уявляли собі Всесвіт? |
Природнича Мовно-літературна Громадянська та історична |
Як стародавні люди уявляли собі Всесвіт? Легенди, міфи. Народні прикмети Переказ тексту за планом |
С.146-147 З.63 |
133 |
|
|
Знайомлюся з Галактикою |
Природнича Мовно-літературна Математична |
Галактика. Розв'язування задач. Легенди і перекази. |
148-149 З-64 |
134-135 |
|
|
Застосовую знання про космічних сусідів Землі |
Природнича Мовно-літературна Громадянська та історична Соціальна та здоров'язбережувальна Технологічна |
Складання історій. Виготовлення декорацій. Розв'язування задач про космос. |
С.150-153 |
136 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
137 |
|
|
Аналіз д.р. |
|
|
|
138 |
|
|
Підсумок
за рік. |
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.