середу, 14 жовтня 2015 р.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЧИТАННЯ ВГОЛОС У 2 КЛАСІ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЧИТАННЯ ВГОЛОС
                                     2 КЛАС
Рівень навчальних досягнень ¦Бали¦ Критерії оцінювання і норми ¦
¦            учнів            ¦    ¦           читання           ¦
¦-----------------------------+----+-----------------------------¦
¦I Початковий                 ¦  1 ¦Учень (учениця) читає        ¦
¦                             ¦    ¦відривними складами,         ¦
¦                             ¦    ¦припускаючись численних      ¦
¦                             ¦    ¦помилок у закінченнях,       ¦
¦                             ¦    ¦наголошуванні слів, на       ¦
¦                             ¦    ¦пропуск, перестановку літер і¦
¦                             ¦    ¦складів, помилок мовного     ¦
¦                             ¦    ¦характеру. Частково розуміє  ¦
¦                             ¦    ¦значення більшості слів,     ¦
¦                             ¦    ¦словосполучень у тексті.     ¦
¦                             ¦    ¦Усвідомлює зміст окремих     ¦
¦                             ¦    ¦речень тексту. Темп читання  ¦
¦                             ¦    ¦суттєво нижчий від           ¦
¦                             ¦    ¦нормативного.                ¦
¦                             ¦----+-----------------------------¦
¦                             ¦  2 ¦Учень (учениця) читає        ¦
¦                             ¦    ¦переважно складами, з        ¦
¦                             ¦    ¦тривалими паузами у темпі,   ¦
¦                             ¦    ¦значно нижчому від           ¦
¦                             ¦    ¦нормативного, припускаючись  ¦
¦                             ¦    ¦численних помилок у          ¦
¦                             ¦    ¦закінченнях, наголошуванні   ¦
¦                             ¦    ¦слів, на пропуск,            ¦
¦                             ¦    ¦перестановку літер і складів ¦
¦                             ¦    ¦помилок мовного характеру.   ¦
¦                             ¦    ¦Розуміє значення окремих     ¦
¦                             ¦    ¦фрагментів змісту твору.     ¦
¦                             ¦----+-----------------------------¦
¦                             ¦  3 ¦Учень (учениця) значну       ¦
¦                             ¦    ¦кількість слів читає складами¦
¦                             ¦    ¦не дотримуючись пауз між     ¦
¦                             ¦    ¦реченнями і смисловими       ¦
¦                             ¦    ¦групами слів. Темп читання   ¦
¦                             ¦    ¦нижчий від нормативного.     ¦
¦                             ¦    ¦Припускається багатьох       ¦
¦                             ¦    ¦помилок на перестановку,     ¦
¦                             ¦    ¦заміну складів, звуків, слів ¦
¦                             ¦    ¦у наголошуванні слів,        ¦
¦                             ¦    ¦інтонуванні речень.          ¦
¦                             ¦    ¦Недостатньо усвідомлює       ¦
¦                             ¦    ¦фактичний зміст твору,       ¦
¦                             ¦    ¦користуючись значною         ¦
¦                             ¦    ¦допомогою вчителя.           ¦
¦-----------------------------+----+-----------------------------¦
¦II Середній                  ¦  4 ¦Учень (учениця) читає словами¦
¦                             ¦    ¦і складами. Читання монотонне¦
¦                             ¦    ¦у темпі, нижчому від         ¦
¦                             ¦    ¦нормативного. Часто          ¦
¦                             ¦    ¦припускається помилок у      ¦
¦                             ¦    ¦вимові, наголошуванні слів,  ¦
¦                             ¦    ¦інтонуванні речень,          ¦
¦                             ¦    ¦дотриманні пауз між          ¦
¦                             ¦    ¦реченнями і частинами тексту.¦
¦                             ¦    ¦Виявляє розуміння фактичного ¦
¦                             ¦    ¦змісту твору, смислових      ¦
¦                             ¦    ¦зв'язків між частинами тексту¦
¦                             ¦    ¦із значною допомогою вчителя.¦
¦                             ¦----+-----------------------------¦
¦                             ¦  5 ¦Учень (учениця) читає        ¦
¦                             ¦    ¦переважно словами.           ¦
¦                             ¦    ¦Припускається помилок на     ¦
¦                             ¦    ¦заміну, перестановку складів,¦
¦                             ¦    ¦у наголошуванні слів,        ¦
¦                             ¦    ¦інтонуванні речень, порушує  ¦
¦                             ¦    ¦правила вимови. У виборі     ¦
¦                             ¦    ¦інтонаційних засобів         ¦
¦                             ¦    ¦виразності користується      ¦
¦                             ¦    ¦значною допомогою вчителя.   ¦
¦                             ¦    ¦Темп читання дещо нижчий від ¦
¦                             ¦    ¦нормативного. Усвідомлює     ¦
¦                             ¦    ¦фактичний зміст, тему твору, ¦
¦                             ¦    ¦смислові зв'язки між         ¦
¦                             ¦    ¦частинами тексту з допомогою ¦
¦                             ¦    ¦вчителя.                     ¦
¦                             ¦----+-----------------------------¦
¦                             ¦  6 ¦Учень (учениця) читає        ¦
¦                             ¦    ¦переважно плавно, цілими     ¦
¦                             ¦    ¦словами у темпі, що          ¦
¦                             ¦    ¦відповідає нормативному,     ¦
¦                             ¦    ¦припускаючись окремих        ¦
¦                             ¦    ¦мовленнєвих помилок, а також ¦
¦                             ¦    ¦у наголошуванні слів. У      ¦
¦                             ¦    ¦виборі інтонаційних засобів  ¦
¦                             ¦    ¦виразності користується      ¦
¦                             ¦    ¦допомогою вчителя. Усвідомлює¦
¦                             ¦    ¦фактичний зміст, смислові    ¦
¦                             ¦    ¦зв'язки між частинами тексту ¦
¦                             ¦    ¦з незначною допомогою        ¦
¦                             ¦    ¦вчителя.                     ¦
¦-----------------------------+----+-----------------------------¦
¦III Достатній                ¦  7 ¦Учень (учениця) читає плавно,¦
¦                             ¦    ¦цілими словами у темпі, що   ¦
¦                             ¦    ¦відповідає нормативному.     ¦
¦                             ¦    ¦Припускається кількох        ¦
¦                             ¦    ¦орфоепічних, мовленнєвих     ¦
¦                             ¦    ¦помилок. Виразно може        ¦
¦                             ¦    ¦прочитати твір з незначною   ¦
¦                             ¦    ¦допомогою класовода.         ¦
¦                             ¦    ¦Самостійно усвідомлює        ¦
¦                             ¦    ¦фактичний зміст, тему твору, ¦
¦                             ¦    ¦основну думку - з допомогою  ¦
¦                             ¦    ¦вчителя.                     ¦
¦                             ¦----+-----------------------------¦
¦                             ¦  8 ¦Учень (учениця) читає свідомо¦
¦                             ¦    ¦правильно, у відповідному    ¦
¦                             ¦    ¦темпі. Припускається окремих ¦
¦                             ¦    ¦помилок у наголошуванні слів.¦
¦                             ¦    ¦Переважно самостійно         ¦
¦                             ¦    ¦правильно добирає інтонаційні¦
¦                             ¦    ¦засоби виразності, але не    ¦
¦                             ¦    ¦завжди точно інтонує у тексті¦
¦                             ¦    ¦слова, які відображують      ¦
¦                             ¦    ¦емоційний стан героя, стан   ¦
¦                             ¦    ¦природи і т. ін. В освоєнні  ¦
¦                             ¦    ¦основного смислу твору       ¦
¦                             ¦    ¦користується незначною       ¦
¦                             ¦    ¦допомогою вчителя.           ¦
¦                             ¦----+-----------------------------¦
¦                             ¦  9 ¦Учень (учениця) читає свідомо¦
¦                             ¦    ¦правильно, у відповідному    ¦
¦                             ¦    ¦темпі. Припускається окремих ¦
¦                             ¦    ¦орфоепічних помилок.         ¦
¦                             ¦    ¦Самостійно добирає           ¦
¦                             ¦    ¦інтонаційні засоби виразності¦
¦                             ¦    ¦але, не завжди точно голосом ¦
                           ¦    ¦передає своє й авторське     ¦
¦                             ¦    ¦ставлення до героїв під час  ¦
¦                             ¦    ¦читання діалогів. Самостійно ¦
¦                             ¦    ¦усвідомлює фактичний зміст   ¦
¦                             ¦    ¦твору; визначає його тему.   ¦
¦                             ¦    ¦Розуміє основну думку твору, ¦
¦                             ¦    ¦в окремих випадках висловлює ¦
¦                             ¦    ¦її неточно.                  ¦
¦-----------------------------+----+-----------------------------¦
¦IV Високий                   ¦ 10 ¦Учень (учениця) читає        ¦
¦                             ¦    ¦правильно, свідомо, у        ¦
¦                             ¦    ¦відповідному темпі. Вміє     ¦
¦                             ¦    ¦самостійно добирати          ¦
¦                             ¦    ¦інтонаційні засоби виразності¦
¦                             ¦    ¦відповідно до змісту твору.  ¦
¦                             ¦    ¦Мають місце поодинокі        ¦
¦                             ¦    ¦орфоепічні помилки, випадки  ¦
¦                             ¦    ¦неточного застосування       ¦
¦                             ¦    ¦логічних наголосів, ритмічних¦
¦                             ¦    ¦пауз. Самостійно визначає    ¦
¦                             ¦    ¦тему й основну думку твору.  ¦
¦                             ¦----+-----------------------------¦
¦                             ¦ 11 ¦Учень (учениця) читає        ¦
¦                             ¦    ¦правильно, усвідомлено, у    ¦
¦                             ¦    ¦відповідному темпі.          ¦
¦                             ¦    ¦Самостійно добирає           ¦
¦                             ¦    ¦інтонаційні засоби           ¦
¦                             ¦    ¦мовленнєвої виразності,      ¦
¦                             ¦    ¦передаючи своє й авторське   ¦
¦                             ¦    ¦ставлення до змісту твору. В ¦
¦                             ¦    ¦окремих випадках не точно    ¦
¦                             ¦    ¦розуміє підтекст. Самостійно ¦
¦                             ¦    ¦визначає тему і основну думку¦
¦                             ¦    ¦твору.                       ¦
¦                             ¦----+-----------------------------¦
¦                             ¦ 12 ¦Учень (учениця) читає        ¦
¦                             ¦    ¦правильно, свідомо, виразно, ¦
¦                             ¦    ¦з використанням основних     ¦
¦                             ¦    ¦мовленнєвих і позамовних     ¦
¦                             ¦    ¦засобів виразності, з        ¦
¦                             ¦    ¦допомогою яких він виражає   ¦
¦                             ¦    ¦розуміння фактичного змісту і¦
¦                             ¦    ¦основного смислу твору, своє ¦
¦                             ¦    ¦й авторське ставлення до     ¦
¦                             ¦    ¦нього. Самостійно визначає   ¦
¦                             ¦    ¦тему і основну думку твору.  ¦
------------------------------------------------------------------



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.