середу, 14 жовтня 2015 р.

ЗВЕРНЕННЯ ДІТЕЙ ДО БАТЬКІВ


1. Не зламайте мене. Я абсолютно точно знаю, що я не повинен мати все те, чого я прошу. Я тільки перевіряю вас.
2. Не бійтеся бути суворим і рішучим зі мною. Мені це подобається, оскільки тоді я знаю, як далеко зайшов.
3. Не застосовуйте до мене силу. Це переконає мене, що силою можна вирішувати все. Я швидше відгукнуся, якщо мене просто поведуть за собою.
4. Не будьте непослідовними. Це заплутує мене : я можу відмовитися навіть од того, що гарно знаю та вмію робити.
5. Не давайте зайвих обіцянок, якщо ви не можете виконати їх. Я можу втратити довіру до вас.
6. Не дуже засмучуйтеся,  коли я кажу : « Я ненавиджу тебе». Я не маю на увазі саме це, але хочу, щоб ви відчули себе винними за те, що вчинили мені зле.
7. Ніколи не піддавайтеся на мої провокації, коли я кажу , або роблю щось для того, щоб засмутити вас. Інакше я й надалі намагатимуся здобувати такі «перемоги».
8. Ніколи не змушуйте мене відчувати себе маленьким. Я обов’язково зреагую та виставлятиму себе «великою цяцею».
9. Не акцентуйте увагу  на моїх «поганих звичках». Це тільки надихне мене продовжуваати робити саме так.
10. Не робіть зауважень в присутності чужих дюдей. Я краще зрозумію вас, коли ви поговорите зі мною  спокійно віч – на – віч.
11. Не обговорюйте мою поведінку, коли конфлікт у розпалі. З багатьох причин я не дуже я не дуже добре вас зрозумію. Абсолютно правильно вимагати від мене нормальної  поведінки, але давайте поговоримо пор це пізніше.
12. Ніколи не робіть за мене те, що я можу зробити сам. Це примушує мене відчувати себе маленьким, і я продовжуватиму використовувати вашу допомогу.
13. Не намагайтеся постійно повчати мене. Ви б самі здивувались, якби дізналися, що я знаю, що – добре, а що – погано.
14. Не будьте дуже вимогливими. Я буду змушений захищатися  і не слухатиму вас.
15. Не змушуйте  мене відчувати, що мої помилки є моїми гріхами. Я повинен навчитися помилятися,  оскільки без цього нічого в житті не буває.
16. Не вимагайте від мене пояснень моєї поганої поведінки, оскільки я справді не знаю, чому вчинив саме так.

Посилання на джерело:http://www.secret-press.com/roz269.html

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.