І семестр
№ |
Тема
уроку |
Дата |
|
Частина 1 підручника Повторення за 3 клас. Трицифрові числа. Нумерація трицифрових чисел. Місце
числа в натуральному ряді. Порівняння чисел. Розрядний склад числа. |
|
|
Прийоми усного додавання і віднімання . Додавання і віднімання на основі
нумерації. Компоненти дій першого ступеня. Розв'язування задач у прямій і
непрямій формах. |
|
|
Прийоми усного множення і ділення (круглі числа). Компоненти дій другого ступеня. Розв'язування задач у прямій і непрямій
формах. |
|
|
Прийоми усного множення і ділення чисел в межах 1000. Прості задачі, що містять трійки
взаємопов'язаних величин, та обернені до них. |
|
|
Числові вирази, які містять кілька
арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Складання виразів до
задач. |
|
|
Буквено-числові та буквені вирази.
Переставний та сполучний закони додавання і множення, розподільний закон
множення. |
|
|
Розв'язування рівнянь із діями додавання і множення. Розв'язування задач на знаходження частини
від числа. |
|
|
Розв'язування рівнянь із діями
віднімання і ділення. Розв'язування
задач на знаходження числа за його частиною . |
|
|
Залежність результатів дій додавання і множення від
зміни одного з компонентів при сталому іншому. |
|
|
Залежність результатів дій додавання і множення від
зміни одного з компонентів при сталому іншому. |
|
|
Письмове додавання і віднімання у межах 1000 . Перевірка оберненою дією. Відновлення
цифр у числі. |
|
|
Порівняння числових виразів. Нерівності
зі змінною. Творча робота над задачею. Упорядкування запитань і дій при розв'язуванні задачі. |
|
|
Подвійні числові нерівності. Розв'язування задач способом зведення до
одиниці та обернених до них. |
|
|
Контрольна робота №1. |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення
і систематизація знань |
|
|
Письмове множення на одноцифрове число. Алгоритм множення на одноцифрове
число. Визначення кількості цифр у добутку до початку обчислення. |
|
|
Письмове множення круглого числа на
одноцифрове число. Задачі на знаходження четвертого пропорційногоспособом зведення до
одиниці. |
|
|
Задача на знаходження четвертого пропорційного способом
відношень. |
|
|
Творча робота над задачею: зміна
числових даних з метою застосування способу відношень |
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Алгоритм ділення на одноцифрове число.
Складання обернених задач, які розв'язуються способом відношень. |
|
|
Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка ділення з остачею. |
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 564: 4 і 687: 3. |
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 147 : 7. Визначення
кількості цифр у частці до початку обчислення. Перевірка множенням. Задачі з
табличними даними. |
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 147 : 7. Визначення кількості
цифр у частці до початку обчислення. Перевірка множенням. Задачі з табличними
даними. |
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 168 : 3 та 548 : 4.
Перевірка ділення дією множення. |
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
Лічба тисячами. ДіЇ з тисячами.
Лічильна одиниця – тисяча. Арифметичні дії з тисячами. Розряди і класи. |
|
|
Читання та запис багатоцифрових чисел. Лічба розрядними одиницями в межах
мільйона. Читання та запис багатоцифрових чисел. Запис числа за сумою його
доданків. |
|
|
Утворення багатоцифрових чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою
розрядних доданків. Задача на подвійне
зведення до одиниці . |
|
|
Визначення загальної кількості одиниць
певного розряду в числі. Розв'язування
задач. |
|
|
Закріплення вмінь визначати склад
числа. Розв'язування задач на подвійне
зведення до одиниці. |
|
|
Порівняння багатоцифрових чисел.
Творча робота над задачею на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
Закріплення вмінь порівнювати
багатоцифрові числа. Множення і ділення на 10,100, 1000. Розв'язування задач. |
|
|
Римські числа. Сірникові головоломки.
Додаткова тема. |
|
|
Тисячоліття. Наша ера. До нашої ери.
Додаткова тема. |
|
|
Одиниці довжини, маси і вартості.
Повторення за 3 клас. |
|
|
Перетворення іменованих чисел.
Виділення більших одиниць вимірювання з менших. |
|
|
Закріплення вмінь перетворювати,
порівнювати іменовані числа. Задачі, спрямовані на розуміння поняття
«економія коштів». |
|
|
Нестандартні перетворення іменованих
чисел. Розв'язування задач. |
|
|
Час. Годинник. Повторення за 3 клас. |
|
|
Одиниці часу: додавання і віднімання у
стовпчик. Перетворення одиниць часу. Визначення тривалості подій, її початку та
кінця. |
|
|
Визначення тривалості подій, її
початку та кінця. Задачі з табличними даними. |
|
|
Перетворення менших одиниць часу у
більші. Визначення терміну зберігання продуктів. |
|
|
Ділення іменованого числа, вираженого
в одиницях часу, на неіменоване. Розв'язування задач. |
|
|
Ділення іменованих чисел, виражених в
одиницях часу. Розв'язування задач. |
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
Частина 2 підручника Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових
чисел. Усне
додавання і віднімання круглих чисел. Складені
рівняння |
|
|
Задача на пропорційне ділення. Складені рівняння |
|
|
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число |
|
|
Ділення круглого числа на кругле виду: 8000 : 400, 8400
:600. Множення круглих чисел виду: 30 •40, 20 •400. Розв'язування складених рівнянь. |
|
|
Ділення на двоцифрове число виду 6400 : 16. Складання виразів до задач із
буквенними даними. |
|
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел;
іменованих чисел. |
|
|
Перевірка правильності виконання дій додавання і
віднімання. Дії з іменованими числами. Розв'язування
задач. |
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задача на знаходження невідомих за
двома різницями. |
|
|
Ділення з остачею на 10, 100, 1 000. Письмове ділення
багатоцифрового числа на одноцифрове |
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (3330: 9; 5648:8). Ділення іменованих чисел. |
|
|
Письмове множення і ділення багатоцифрових круглих чисел на круглі
числа.
Поняття про середнє арифметичне значення чисел. |
|
|
Множення багатоцифрового числа на
двоцифрове. Задачі на середнє арифметичне. |
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення
і систематизація знань |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.