вівторок, 7 вересня 2021 р.

Календарно –тематичне планування уроків образотворчого мистецтва в 4 класі (Масол Л.)

 

 

 

Календарно –тематичне планування уроків образотворчого мистецтва в 4 класі

Складено відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна , затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273.

Підручник : Мистецтво: підручник   інтегрованого курсу «Мистецтво» для 4 класу закл. заг. серед.освіти / Л.М. Масол,             О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.

 

І семестр

Дата

Тема уроку

Стор. підр

Факт.

дата

1.      

 

Ми діти твої, Україно!

Використання правил культури роботи, гігієни і техніки безпеки під час художньо-творчої діяльності. Зображення багатопланової композиції з  просторової композиції (пейзаж)

Милуємося красою землі. Пейзаж «Смачний урожай»

Ст. 6-7

 

 

2.      

 

Дослідження довкілля, фіксація і використання спостережень із власного досвіду для створення художніх образів. Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості.

Милуємося красою землі. Колективна композиція «Збережи дерева – зелені легені планети!»

С.10-11

 

3.      

  

Жанри образотворчого мистецтва. Використання різних засобів образотворчої виразності для створення  образів у натюрморті.  

Мистецтво крізь віки. Натюрморт «Моя чашка»

С.14-15

 

4.      

 

Вільне користування  графічними, живописними інструментами та  матеріалами під час художньо-творчої діяльності в різних художніх техніках.

Мистецтво крізь віки. Натюрморт «Святковий стіл»

С.19-20

 

5.      

 

Самопізнання і самовираження в художньо-творчій діяльності. Конструювання з природного матеріалу. Види орнаментів за змістом та застосуванням.

Мистецтво та здоров’я.  «Петриківський розпис за допомогою овочів та фруктів»

С.22-23

 

6.      

 

Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Використання творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану.

Мистецтво та здоров’я. Колаж «Веселі мандрівки»

С.26-27

 

7.      

 

Сприймання синтетичних образів. Створення синтетичного художнього образу.

У дружньому слов’янському колі. Аплікація «Моє місто»

С.30-31

 

8.      

 

Дослідження довкілля, фіксація і використання спостережень із власногодосвіду для створення художніх образів.

У дружньому слов’янському колі. Пейзаж «Місто на березі Дніпра»

С.34-35

 

9.      

 

Зображення багатопланової композиції.  Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

У гостину до угорців, румунів і молдован. Пейзаж «Карпати»

С.38-39

 

10.  

 

Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва . На гостину до угорців, румунів і молдован. Симетрія та асиметрія «Чарівний ліхтарик»

С.42-43

 

11.  

 

Самопізнання через сприймання творів мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням. Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Аплікація «Національний орнамент».

С.46-47

 

12.   

Дослідження довкілля. Проведення паралелей між явищами довкілля і художніми образами в різних видах мистецтва.

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Аплікація « Мозаїка»

С.50-51

 

13.  

 

Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами. Робота з найпростішими джерелами інформації.

Підсумковий урок «Я знаю та вмію»

С.52-55

 

14.  

 

Порівняння сюжетів, вчинків тощо персонажів творів з життєвими ситуаціями. Сприймання творів різних видів мистецтва.

Ілюстрація «Зимова казка»

 

15.  

 

Прикрашання місця, де навчається, живе.

Аплікація «Новорічні прикраси»

 

16.  

 

Презентація власних творчих досягнень.

Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.