Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ»
для 3 класу
авторів М. С. Вашуленко, Г. В.
Ломаковська, Т. П. Єресько, Г. О. Проценко
(відповідно до Типової освітньої
програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)
ІІ семестр ( 7 годин на тиждень)
№ уроку |
Дата |
Факт. дата |
|
Стор. |
|||||
Тема уроку |
Інтеграція галузей |
Зміст уроку |
|||||||
|
|
Розділ
8. «Живі організми. Рослини» |
|||||||
105-106 |
|
|
|
|
|
4-5 |
|||
|
|
||||||||
|
Виріб на вибір (рослина) |
||||||||
107-108 |
|
|
Досліджую
квіткові рослини |
Природнича |
Будова квіткових рослин |
6-7 |
|||
Мовно-літературна |
Спільнокореневі слова. Розбір слів за будовою |
||||||||
109-110 |
|
|
Дізнаюся
про особливості хвойних рослин |
Природнича |
|
8-9 |
|||
Мовно-літературна |
Вірш Грицька Бойка «Пахне смолою ялинка зелена…» |
||||||||
Математична |
Задачі на порівняння |
||||||||
111-112 |
|
|
Звідки
з’явилися рослини? |
Природнича |
Культурні рослини. |
12-13 |
|||
Мовно-літературна |
Вчимося фантазувати. Казка |
||||||||
113-114 |
|
|
Визначаю
умови для життя рослин |
Природнича |
Середовище існування різних видів рослин |
14-15 |
|||
Мовно-літературна |
Повість «Незвичайні пригоди Карика і Валі» (за Я.Ларрі). |
||||||||
115-116 |
|
|
Пристосування
рослин |
Природнича |
Рослини посушливих степів. Вологолюбні рослини. |
16-17 |
|||
Мовно-літературна |
Казка «Як маленька крапелька допомогла квіточці» |
||||||||
Технологічна |
Квітка в техніці оригамі |
||||||||
117-118 |
|
|
Як розмножуються
рослини? |
Природнича |
Види розмноження
рослин. Практична робота |
20-21 |
|||
119-120 |
|
|
Визначаю
різноманітність грибів |
Природнича |
Будова грибів. |
22-23 |
|||
Мовно-літературна |
Частини мови |
||||||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Небезпечні гриби |
||||||||
121-122 |
|
|
Визначаю
користь рослин |
Природнича |
Лікарські рослини |
24-25 |
|||
Мовно-літературна |
Твір-опис |
||||||||
Математична |
Задачі на вартість |
||||||||
123-124 |
|
|
Коли
рослина – ворог? |
Природнича |
Отруйні рослини |
28-29 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Небезпечні рослини |
||||||||
125-126 |
|
|
Застосовую
знання про рослини. Діагностична
робота |
|
|
30-31 |
|||
|
|
Розділ 9. «Живі
організми. Тварини» |
|||||||
127-128 |
|
|
Чи
впливають тварини на природу? |
Природнича |
Групи тварин їх особливості |
32-33 |
|||
Мовно-літературна |
Іменники назви істот і неістот |
||||||||
Математична |
Порівняння тварин за розміром |
||||||||
|
|
Технологічна |
Виготовлення тварини із пластикових пляшок |
||||||
129-130 |
|
|
Яких
тварин найбільше? |
Природнича |
Комахи. Середовище існування комах. |
36-37 |
|||
Мовно-літературна |
Прикметники. Розпізнавання прикметників у тексті. |
||||||||
Математична |
Цікаві задачі |
||||||||
131-132 |
|
|
Хто
заселяє водойми? |
Природнича |
Морські та прісноводні риби |
38-39 |
|||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
133-134 |
|
|
Вивчаю
тварин суходолу |
Природнича |
Земноводні. Плазуни. |
40-41 |
|||
Мовно-літературна |
Казка В.Сухомлинського «Пихата жаба» |
||||||||
Технологічна |
Малюнок хамелеона |
||||||||
135-136 |
|
|
Різноманітність
птахів |
Природнича |
Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні птахи. |
44-45 |
|||
Мовно-літературна |
Типи текстів. Загадки. |
||||||||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
137-138 |
|
|
Дізнаюся
про турботливість птахів |
Природнича |
Перелітні та осілі птахи |
46-47 |
|||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
Мовно-літературна |
Типи текстів |
||||||||
Технологічна |
Виготовлення годівнички |
||||||||
139-140 |
|
|
Як
живуть звірі? |
Природнича |
Види звірів |
48-49 |
|||
Мовно-літературна |
Іменники із зв’язаними з ним словами |
||||||||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
141-142 |
|
|
Дізнаюся
про турботливість звірів |
Природнича |
Як звірі доглядають своїх малюків |
52-53 |
|||
Мовно-літературна |
Казка В. Сухомлинського «Зайчик і горобина» |
||||||||
Математична |
Задачі на збільшення
та зменшення числа в кілька разів |
||||||||
Технологічна |
Виготовлення зайчика з кольорового паперу |
||||||||
143-144 |
|
|
Чим
дикі тварини відрізняються від свійських? |
Мовно-літературна |
Вірш А. М’ястківського «Був би в мене коник…» |
54-55 |
|||
Природнича |
Одомашнення тварин |
||||||||
145-146 |
|
|
Застосовую
знання про тварин.Виготовлення лепбука |
|
Діагностична робота |
58-59 |
|||
|
|
Розділ
10. «Людина та її організм» |
|||||||
147-148 |
|
|
Розрізняю
системи органів людини |
Природнича |
Значення системи органів |
60-61 |
|||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
149-150 |
|
|
Вивчаю
скелет і м’язи |
Природнича |
Як «працюють» м’язи. Правильна постава людини |
62-63 |
|||
Математична |
Цікаві задачі |
||||||||
151-152 |
|
|
Вивчаю
травну систему |
Природнича |
Будова травної системи. |
66-67 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Поживні речовини |
||||||||
Мовно-літературна |
Вчимося фантазувати. Зачин казки. |
||||||||
153-154 |
|
|
Складаю
раціон харчування |
Природнича |
Рослинне і тваринне походження продуктів |
68-69 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Здорове харчування |
||||||||
155-156 |
|
|
Вивчаю
систему органів дихання |
Природнича |
Шлях повітря в організмі людини |
72-73 |
|||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
Мовно-літературна |
Букви, що позначають два звуки |
||||||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Бережи органи дихання |
||||||||
157-158 |
|
|
Дізнаюся
про функції кровоносної системи |
Природнича |
Складові кровоносної системи |
74-75 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Як можна зміцнити здоров’я? |
||||||||
Математична |
Задачі на визначення маси |
||||||||
159-160 |
|
|
Чи
є шкіра органом тіла? |
Природнича |
Функції шкіри |
76-77 |
|||
Математична |
Задачі на порівняння. |
||||||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Чому шкіра має бути чистою? |
||||||||
161-162 |
|
|
Про
що «говорять» органи чуття? |
Природнича |
Назви органів чуття |
80-81 |
|||
Мовно-літературна |
Дієслово. Розпізнавання дієслів у тексті. |
||||||||
163-164 |
|
|
Застосовую
знання про людину та її організм. Діагностична робота |
|
|
82-83 |
|||
|
|
Розділ
11. « Моя шкільна і місцева громади» |
|||||||
165-166 |
|
|
Визначаю
правила спілкування |
Громадянська та історична |
Слова ввічливості |
84-85 |
|||
Мовно-літературна |
Прислів’я та приказки |
||||||||
167-168 |
|
|
Чи
вмію я слухати? |
Громадянська та історична |
Важливе спілкування |
88-89 |
|||
Мовно-літературна |
Оповідання «Хороше»
(за Валентиною Осєєвою) |
||||||||
169-170 |
|
|
Вчуся
розумітися |
Громадянська та історична |
Вміння і якості, які допомагають краще зрозуміти іншу
людину |
90-91 |
|||
Мовно-літературна |
Історія про появу мови |
||||||||
Математична |
Творча робота над задачею. |
||||||||
171-172 |
|
|
Які
вчинки корисні для спільноти? |
Громадянська та історична |
Хто потребує особливого піклування? |
92-93 |
|||
Мовно-літературна |
Притча про щасливе життя |
||||||||
Технологічна |
Проєкт «Турбота об’єднує людей» |
||||||||
173-174 |
|
|
Волонтерство:
навіщо і як допомагати іншим? |
Громадянська та історична |
Характеристики волонтерства |
96-97 |
|||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
175-176 |
|
|
Моя
громада |
Громадянська та історична |
Яких людей можна назвати гідними громадянами? |
98-99 |
|||
Мовно-літературна |
Оповідання В.Сухомлинського «Горбатенька дівчинка» |
||||||||
177-178 |
|
|
Шкільна
громада |
Громадянська та історична |
Дії та правила шкільної громади |
100-101 |
|||
Технологічна |
Виріб «Соняшники-символ України» |
||||||||
179-180 |
|
|
Застосовую знання про шкільну і місцеву громади |
|
Діагностична робота |
104-105 |
|||
|
|
Розділ
12. «Моя культурна спадщина» |
|||||||
181-182 |
|
|
Що
розповідає про минуле? |
Громадянська та
історична |
Пам’ятки України |
106-107 |
|||
Мовно-літературна |
Розпізнавання частин мови у тексті. |
||||||||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
183-184 |
|
|
Історичні
та культурні пам’ятки рідного краю |
Громадянська та історична |
Культурна спадщина. Практична робота. Створення фотоколажу |
108-109 |
|||
185-186 |
|
|
Відомі
особи культури та мистецтва України |
Громадянська та історична |
Славетні українці |
110-111 |
|||
Мовно-літературна |
Проєкт «Видатні українці» |
||||||||
Математична |
Обчислення виразів |
||||||||
187-188 |
|
|
Видатні
спортсмени/спортсменки України |
Громадянська та історична |
Паралімпійці. |
112-113 |
|||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
189-190 |
|
|
Визначаю
способи мандрування |
Громадянська та історична |
Цікаві місця України |
116-117 |
|||
Математична |
Робота з схемами та таблицями |
||||||||
Мовно-літературна |
Власні назви. Вживання великої літери |
||||||||
191-192 |
|
|
Організовую
подорож |
Громадянська та історична |
Соляні печери |
118-119 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Безпечна подорож |
||||||||
Математична |
Креслення схем до задач |
||||||||
193-194 |
|
|
Українські
й іноземні винахідники та мандрівники |
Громадянська та історична |
Якості мандрівника. Першовідкривачі |
122-123 |
|||
Мовно-літературна |
Фантазуємо. Складання
кінцівки розповіді |
||||||||
Математична |
Міри часу. |
||||||||
Технологічна |
Фантазуємо. Малюнок судна «Нева» |
||||||||
195-196 |
|
|
Роль
винаходів у нашому житті |
Громадянська та історична |
Покращення життя людини |
124-125 |
|||
Технологічна |
Фантазуємо. Вигаданий прилад з пластиліну |
||||||||
197-198 |
|
|
Застосовую
знання про культурну спадщину |
|
Діагностична робота |
126-127 |
|||
|
|
Розділ
13. «Ми – громадяни України. Ми – європейці!» |
|||||||
199-200 |
|
|
Збираю
відомості про минуле |
Громадянська та історична |
Досліджуємо історичні джерела |
128-129 |
|||
Мовно-літературна |
Легенда |
||||||||
201-202 |
|
|
Навчальний
проєкт (досліджуємо) |
Громадянська та історична |
Що об’єднує громадян України |
13-131 |
|||
Мовно-літературна |
Акровірш М. Чернявського «Рідний край» |
||||||||
203-204 |
|
|
Подорожую
в минулому |
Громадянська та історична |
Відео про українських козаків |
132-133 |
|||
Мовно-літературна |
Вчимося фантазувати. Вистава |
||||||||
205-206 |
|
|
Що
об’єднує українців? |
Громадянська та історична |
Національність |
134-135 |
|||
Мовно-літературна |
Вірш О.Василенко
«Я- українка» |
||||||||
207-208 |
|
|
Україна
– демократична держава |
Громадянська та історична |
Права і обов’язки кожної людини |
138-139 |
|||
Мовно-літературна |
Прикметники. Розпізнавання прикметників у тексті |
||||||||
Технологічна |
Лепбук «Подорожуємо Україною» |
||||||||
209-210 |
|
|
Держави
– сусіди України |
Громадянська та історична |
Прапори держав |
140-141 |
|||
Мовно-літературна |
Текст-розповідь. Візитка. План |
||||||||
211-212 |
|
|
Навчальний
проєкт (досліджуємо) |
Громадянська та історична |
У яких країнах живуть українці |
142-143 |
|||
Мовно-літературна |
Алгоритм
опрацювання прислів’я |
||||||||
Математична |
Розв’язування задач |
||||||||
213-214 |
|
|
Навіщо
держави об’єднуються |
Громадянська та історична |
Європейський союз |
144-145 |
|||
Мовно-літературна |
Абеткова послідовність |
||||||||
Математична |
Обчислення значень виразів |
||||||||
215, 216, 217,218 |
|
|
Навчальний
проєкт (презентуємо) |
Математична |
Геометричні фігури |
146-147 |
|||
Мовно-літературна |
Складання розповіді за планом |
||||||||
Технологічна |
Лепбук «Моя Україна» |
||||||||
219-220 |
|
|
Застосовую
знання за розділом «Ми громадяни України. Ми- європейці» |
|
Діагностична робота |
148-149 |
|||
221-222, 223, 224 |
|
|
Екскурсії
по рідному краю |
|
|
|
|||
225 |
|
|
Підсумок за рік. Узагальнення знань і вмінь,
здобутих у 3 класі. |
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.