вівторок, 5 січня 2021 р.

Календарне планування ЯДС 2 семестр ( за підручником Вашуленка М.С.)

 

 

Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ»

для 3 класу

авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько,    Г. О. Проценко

(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)

ІІ семестр ( 7 годин на тиждень)

 

№ уроку

Дата

Факт.

дата

 

 

Стор.

 

Тема уроку

Інтеграція

галузей

Зміст уроку

 

 

Розділ 8. «Живі організми. Рослини»

105-106

 

 

Що потрібне рослинам?

 Природнича

 Види рослин та їх ознаки

4-5

 Мовно-літературна

Слова з орфограмами. Добір перевірних слів

 Технологічна

Виріб на вибір (рослина)

107-108

 

 

Досліджую квіткові рослини

Природнича

Будова квіткових рослин

6-7

Мовно-літературна

Спільнокореневі слова. Розбір слів за будовою

109-110

 

 

Дізнаюся про особливості хвойних рослин

Природнича

Вічнозелені дерева і кущі

8-9

Мовно-літературна

Вірш Грицька Бойка «Пахне смолою ялинка зелена…»

Математична

Задачі на порівняння

111-112

 

 

Звідки з’явилися рослини?

 

Природнича

 Культурні рослини.

12-13

Мовно-літературна

Вчимося фантазувати. Казка

113-114

 

 

Визначаю умови для життя рослин

Природнича

Середовище існування різних видів рослин

14-15

Мовно-літературна

Повість «Незвичайні пригоди Карика і Валі» (за Я.Ларрі).

 

115-116

 

 

Пристосування рослин

Природнича

Рослини посушливих степів. Вологолюбні рослини.

16-17

Мовно-літературна

Казка «Як маленька крапелька допомогла квіточці»

Технологічна

Квітка в техніці оригамі

117-118

 

 

Як розмножуються рослини?

Природнича

 Види розмноження рослин.

Практична робота

 

20-21

119-120

 

 

Визначаю різноманітність грибів

Природнича

Будова грибів.

22-23

Мовно-літературна

Частини мови

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Небезпечні гриби

121-122

 

 

Визначаю користь рослин

Природнича

Лікарські рослини

24-25

Мовно-літературна

Твір-опис

Математична

Задачі на вартість

123-124

 

 

Коли рослина – ворог?

Природнича

Отруйні рослини

28-29

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Небезпечні рослини

125-126

 

 

Застосовую знання про рослини.  Діагностична робота

 

 

30-31

 

 

 

 

 

                            Розділ 9. «Живі організми. Тварини»

127-128

 

 

Чи впливають тварини на природу?

Природнича

Групи тварин їх особливості

32-33

Мовно-літературна

Іменники назви істот і неістот

Математична

Порівняння тварин за розміром

 

 

Технологічна

Виготовлення тварини із пластикових пляшок

129-130

 

 

Яких тварин найбільше?

Природнича

Комахи. Середовище існування комах.

36-37

Мовно-літературна

Прикметники. Розпізнавання прикметників у тексті.

Математична

Цікаві задачі

131-132

 

 

Хто заселяє водойми?

Природнича

Морські та прісноводні риби

38-39

Математична

Розв’язування задач

 

133-134

 

 

Вивчаю тварин суходолу

Природнича

Земноводні. Плазуни.

 

40-41

Мовно-літературна

Казка В.Сухомлинського «Пихата жаба»

Технологічна

Малюнок  хамелеона

135-136

 

 

Різноманітність птахів

Природнича

Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні птахи.

44-45

Мовно-літературна

Типи текстів. Загадки.

 

Математична

 

Розв’язування задач

137-138

 

 

Дізнаюся про турботливість птахів

Природнича

Перелітні та осілі птахи

46-47

Математична

Розв’язування задач

Мовно-літературна

Типи текстів

Технологічна

Виготовлення годівнички

139-140

 

 

Як живуть звірі?

Природнича

Види звірів

48-49

Мовно-літературна

Іменники із зв’язаними з ним словами

Математична

Розв’язування задач

141-142

 

 

Дізнаюся про турботливість звірів

Природнича

Як звірі доглядають своїх малюків

52-53

Мовно-літературна

Казка В. Сухомлинського «Зайчик і горобина»

Математична

 Задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів

Технологічна

Виготовлення зайчика з кольорового паперу

143-144

 

 

Чим дикі тварини відрізняються від свійських?

Мовно-літературна

Вірш А. М’ястківського «Був би в мене коник…»

54-55

Природнича

Одомашнення тварин

 

145-146

 

 

Застосовую знання про тварин.Виготовлення лепбука

 

 

Діагностична робота

58-59

 

 

 

Розділ 10. «Людина та її організм»

 

147-148

 

 

Розрізняю системи органів людини

Природнича

Значення системи органів

60-61

Математична

Розв’язування задач

 

149-150

 

 

Вивчаю скелет і м’язи

Природнича

Як «працюють» м’язи. Правильна постава людини

62-63

Математична

Цікаві задачі

 

151-152

 

 

Вивчаю травну систему

Природнича

Будова травної системи.

 

66-67

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Поживні речовини

Мовно-літературна

Вчимося фантазувати. Зачин казки.

 

153-154

 

 

Складаю раціон харчування

Природнича

Рослинне і тваринне походження продуктів

68-69

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Здорове харчування

155-156

 

 

Вивчаю систему органів дихання

Природнича

Шлях повітря в організмі людини

72-73

Математична

Розв’язування задач

Мовно-літературна

Букви, що позначають два звуки

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Бережи органи дихання

157-158

 

 

Дізнаюся про функції кровоносної системи

Природнича

Складові кровоносної системи

74-75

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Як можна зміцнити здоров’я?

Математична

Задачі на визначення маси

159-160

 

 

Чи є шкіра органом тіла?

Природнича

Функції шкіри

76-77

Математична

Задачі на порівняння.

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Чому шкіра має бути чистою?

161-162

 

 

Про що «говорять» органи чуття?

Природнича

Назви органів чуття

80-81

Мовно-літературна

Дієслово. Розпізнавання дієслів у тексті.

163-164

 

 

Застосовую знання про людину та її організм. Діагностична робота

 

 

82-83

 

 

Розділ 11. « Моя шкільна і місцева громади»

165-166

 

 

Визначаю правила спілкування

Громадянська та історична

Слова ввічливості

84-85

Мовно-літературна

Прислів’я та приказки

167-168

 

 

Чи вмію я слухати?

Громадянська та історична

Важливе спілкування

88-89

Мовно-літературна

Оповідання «Хороше»    (за Валентиною Осєєвою)

169-170

 

 

Вчуся розумітися

Громадянська та історична

Вміння і якості, які допомагають краще зрозуміти іншу людину

 

90-91

Мовно-літературна

Історія про появу мови

Математична

Творча робота над задачею.

171-172

 

 

Які вчинки корисні для спільноти?

Громадянська та історична

Хто потребує особливого піклування?

92-93

Мовно-літературна

 

Притча про щасливе життя

Технологічна

Проєкт «Турбота об’єднує людей»

173-174

 

 

Волонтерство: навіщо і як допомагати іншим?

Громадянська та історична

Характеристики волонтерства

96-97

Математична

Розв’язування задач

175-176

 

 

Моя громада

Громадянська та історична

Яких людей можна назвати гідними громадянами?

98-99

Мовно-літературна

Оповідання В.Сухомлинського «Горбатенька дівчинка»

177-178

 

 

Шкільна громада

Громадянська та історична

Дії та правила шкільної громади

100-101

Технологічна

Виріб «Соняшники-символ України»

179-180

 

 

Застосовую знання про шкільну і місцеву громади

 

Діагностична робота

104-105

 

 

Розділ 12. «Моя культурна спадщина»

181-182

 

 

Що розповідає про минуле?

 Громадянська та історична

Пам’ятки України

106-107

Мовно-літературна

Розпізнавання частин мови у тексті.

Математична

Розв’язування задач

183-184

 

 

Історичні та культурні пам’ятки рідного краю

Громадянська та історична

Культурна спадщина. Практична робота. Створення фотоколажу

108-109

185-186

 

 

Відомі особи культури та мистецтва України

Громадянська та історична

Славетні українці

110-111

Мовно-літературна

Проєкт «Видатні українці»

Математична

Обчислення виразів

187-188

 

 

Видатні спортсмени/спортсменки України

Громадянська та історична

Паралімпійці.

112-113

Математична

Розв’язування задач

189-190

 

 

Визначаю способи мандрування

Громадянська та історична

Цікаві місця України

116-117

Математична

Робота з схемами та таблицями

Мовно-літературна

Власні назви. Вживання великої літери

191-192

 

 

Організовую подорож

Громадянська та історична

Соляні печери

118-119

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Безпечна подорож

Математична

Креслення схем до задач

 

193-194

 

 

Українські й іноземні винахідники та мандрівники

Громадянська та історична

Якості мандрівника. Першовідкривачі

122-123

Мовно-літературна

Фантазуємо. Складання  кінцівки розповіді

Математична

Міри часу.

Технологічна

Фантазуємо. Малюнок судна «Нева»

195-196

 

 

Роль винаходів у нашому житті

Громадянська та історична

Покращення життя людини

124-125

Технологічна

Фантазуємо. Вигаданий прилад з пластиліну

197-198

 

 

Застосовую знання про культурну спадщину

 

Діагностична робота

126-127

 

 

Розділ 13. «Ми – громадяни України. Ми – європейці!»

199-200

 

 

Збираю відомості про минуле

Громадянська та історична

Досліджуємо історичні джерела

128-129

Мовно-літературна

Легенда

201-202

 

 

Навчальний проєкт (досліджуємо)

Громадянська та історична

Що об’єднує громадян України

13-131

 Мовно-літературна

Акровірш                                            М. Чернявського

 «Рідний край»

203-204

 

 

Подорожую в минулому

Громадянська та історична

Відео про українських козаків

132-133

 Мовно-літературна

Вчимося фантазувати. Вистава

205-206

 

 

Що об’єднує українців?

Громадянська та історична

Національність

134-135

Мовно-літературна

Вірш О.Василенко         «Я- українка»

207-208

 

 

Україна – демократична держава

Громадянська та історична

Права і обов’язки кожної людини

138-139

Мовно-літературна

Прикметники. Розпізнавання прикметників у тексті

Технологічна

Лепбук «Подорожуємо Україною»

209-210

 

 

Держави – сусіди України

Громадянська та історична

Прапори держав

140-141

Мовно-літературна

 Текст-розповідь.

Візитка. План

211-212

 

 

Навчальний проєкт  (досліджуємо)

Громадянська та історична

У яких країнах живуть українці

142-143

Мовно-літературна

  Алгоритм опрацювання прислів’я

Математична

Розв’язування задач

213-214

 

 

Навіщо держави об’єднуються

Громадянська та історична

Європейський союз

144-145

Мовно-літературна

Абеткова послідовність

Математична

Обчислення значень виразів

215, 216, 217,218

 

 

Навчальний проєкт (презентуємо)

Математична

 Геометричні фігури

146-147

Мовно-літературна

Складання розповіді за планом

Технологічна

Лепбук «Моя Україна»

219-220

 

 

Застосовую знання за розділом «Ми громадяни України. Ми- європейці»

 

Діагностична робота

148-149

221-222, 223, 224

 

 

Екскурсії по рідному краю

 

 

 

225

 

 

 Підсумок за рік. Узагальнення знань і вмінь, здобутих у 3 класі.

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.