Календарно-тематичне планування
уроків
математики в 3 класі на 2 семестр 2020-2021 н. р.
(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу»)
№ уроку |
Дата |
Факт. дата |
Тема уроку |
Компетентності |
Стор. |
«Числа. Дії з числами» |
|||||
Усне додавання і віднімання
круглих трицифрових чисел. Складені задачі |
|
||||
61 |
|
|
Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання
виду 350 - 200, 350 – 20 |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця,
схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - читає і записує математичні твердження,
використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - обчислює вирази зі змінною
(змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; |
С.6-9 |
62 |
|
|
Закріплення
навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4
МАО 2-3.1-2] - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; |
С.9-11 |
63. |
|
|
Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 – 240 |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - перетворює одні одиниці величин в
інші [4 МАО 3-4.7-3] - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання
величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО
3-1.2-8]; - переміщується
(реально і віртуально) визначеним маршрутом [4
МАО 4-4.4-2] - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] |
С.11-14 |
64. |
|
|
Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на
знаходження четвертого пропорційного (другий вид) |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання
величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО
3-1.2-8]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, - класифікує та порівнює геометричні фігури (за
формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4-4.5-4] - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4
МАО 2-3.1-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; |
С.15-18 |
65. |
|
|
Додавання
виду 70 + 60, 260 + 50 частинами. Розв’язування задач на
знаходження четвертого пропорційного |
- перетворює одні одиниці величин в
інші [4 МАО 3-4.7-3] - використовує на
практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1-2] - обирає
раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2] - виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4
МАО 2-2.3-1]; - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - обчислює вирази зі змінною
(змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; |
С.18-21 |
66. |
|
|
Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від'ємника на зручні доданки |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2] - продовжує послідовності та
знаходить пропущені члени [4 МА О 1-4,
1-4]; - описує зв’язок між сусідніми
членами послідовності або між членом та його номером [4
МАО 1-4.1-5] - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО
2-3.3-2] - розв’язує прості рівняння з однією
змінною - визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО
1-4.1-3]; |
С.21-24 |
67. |
|
|
Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 – 340 |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця,
схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2] - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4
МАО 2-2.3-1]; - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] |
С.24-27 |
68. |
|
|
Додавання виду 350 + 170 |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4
МАО 2-3.1-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - розпізнає геометричні фігури,
визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2]; - обчислює периметр прямокутника
відомими способами [4 МАО 3-1.2-4]; - класифікує та порівнює геометричні фігури за периметром
[4 МАО 4-4.5-4 |
С.28-30 |
69. |
01.02 |
|
Віднімання виду 350 - 170 двома способами |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] |
С.31-33 |
70. |
02.02 |
|
Округлення
чисел до десятків, до сотень |
- уживає в мовленні кількісні та
порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2] - лічить у межах тисячі від
будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2]; 04.02- лічить сотнями до тисячі [4 МАО 1-4.2-3] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] |
С.36 -39 |
71. |
04.02 |
|
Додавання
і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень |
- читає і записує багатоцифрові числа в
межах тисячі [4 МАО 2-4.2-1]; - виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] |
С.39-41 |
72. |
05.02 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №1 |
|
|
|
|
|
|||
Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Складені задачі |
|
||||
73. |
08.02 |
|
Алгоритм виконання письмового додавання й
віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд |
- виконує письмово обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4
МАО 1-1.1-2]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1-2]; - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] 09.02- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]. |
С.42-46 |
74. |
09.02 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. |
- виконує письмово обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - встановлює взаємозв’язки між
арифметичними діями додавання і віднімання [4 МАО
2-4.3-2]; - знаходить
значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обчислює вирази зі змінною
(змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - порівнює іменовані числа,
подані в одиницях довжини [4 МАО 3-1.2-6]. |
С.47-50 |
75 |
11.02 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд,
коли в сумі одержуємо нуль у одному з розрядів Письмове додавання у випадку
кількох доданків |
- виконує письмово обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - встановлює взаємозв’язки між
арифметичними діями додавання і віднімання [4 МАО
2-4.3-2]; - знаходить
значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обчислює вирази зі змінною
(змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - порівнює іменовані числа,
подані в одиницях довжини [4 МАО 3-1.2-6]. |
50-54 |
76. |
12.02 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел з
переходом через розряд |
- виконує письмово обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4
МАО 2-2.3-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3]. |
С54-57 |
77. |
15.02 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі
в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень |
- виконує письмово обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4
МАО 2-2.3-1]; - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]. |
С.57-60 |
78. |
16.02 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах.
Розв’язування задач |
- виконує письмово обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця,
схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3]; - уживає в мовленні кількісні та
порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]. |
С.60-64 |
79-80. |
18.02 19.02 |
|
Письмове віднімання чисел із переходом
через розряд. Перевірка правильності обчислень |
- виконує письмово обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - порівнює трицифрові числа різними способами [4 МАО
2-4.2-7]; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4
МАО 2-2.3-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - знаходить довжину квадрата за відомими периметром [4 МАО 3-1.2-5]; - обчислює периметр прямокутника[4 МАО 3-1.2-4]; |
С.64-72 |
«Вимірювання величин», «Робота з даними» |
|||||
Час |
|
||||
81. |
22.02 |
|
Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік.
Перетворення іменованих чисел |
- порівнює іменовані числа,
подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання
величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО
3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу
в інші [4 МАО 3-4.7-3] - виконує додавання і віднімання,
множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел,
поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання
відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - обирає спосіб представлення інформації
(схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2 |
С.72-75 |
82-83. |
23.02 25.02 |
|
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння
іменованих чисел та дії над ними |
- порівнює іменовані числа,
подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання
величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО
3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу
в інші [4 МАО 3-4.7-3] - виконує додавання і віднімання,
множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел,
поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9] - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - читає, знаходить, аналізує,
порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]; - користується календарем для
відстеження та планування подій свого життя [4
МАО 3-1.2-1]. |
С. 76-80 |
84. |
26.02 |
|
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами |
- використовує різні мірки для
вимірювання часу [4 МАО 3-4.7-1]; - записує результати вимірювання секундах
(с), хвилинах (хв), годинах (год), добах, тижнях, місяцях, роках, століттях, тисячоліттях[4 МАО 3-4.7-2]; - користується годинником для відстеження
та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1]; - порівнює іменовані числа,
подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання
величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО
3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу
в інші [4 МАО 3-4.7-3] - виконує додавання і віднімання,
множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел,
поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] |
С.80-83 |
85. |
01.03 |
|
Перетворення іменованих чисел та дії над ними |
- виконує додавання і віднімання,
множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел,
поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання
величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО
3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу
в інші [4 МАО 3-4.7-3] - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; |
С.83-86 |
86. |
02.03 |
|
Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на
визначення тривалості події |
- користується годинником для відстеження
та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4
МАО 2-2.3-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - обирає спосіб
представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; |
С.86-89 |
87. |
04.03 |
|
Визначення часу за годинником. Визначення тривалості
події, часу початку і закінчення події |
- користується годинником для
відстеження та планування подій свого життя [4
МАО 3-1.2-1]; - записує результати вимірювання часу хвилинах (хв), годинах (год) [4 МАО 3-4.7-2]; - обирає спосіб
представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] |
С.90-94 |
88. |
05.03 |
|
Визначення часу за електронним годинником. Задачі
на визначення тривалості події |
- користується годинником для
відстеження та планування подій свого життя [4
МАО 3-1.2-1]; - записує результати вимірювання часу хвилинах (хв), годинах (год) [4 МАО 3-4.7-2]; - обирає спосіб
представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] |
С.95-97 |
89. |
09.03 |
|
Задачі з одиницями часу |
- виконує додавання і віднімання іменованих
чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання
величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО
3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці часу в
інші [4 МАО 3-4.7-3]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; |
С.97-100 |
90. |
11.03 |
|
Закріплення знань,
умінь і навичок з теми «Час» |
- користується годинником і календарем
для відстеження та планування подій свого життя [4
МАО 3-1.2-1]; - порівнює іменовані числа,
подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання
величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО
3-1.2-8]; - виконує додавання і віднімання,
множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел,
поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]; - перетворює іменовані числа,
виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО
3-1.2-7]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - читає, знаходить, аналізує,
порівнює інформацію, подану в таблицях [4 МАО
5-1.2-1]; - описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних
даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО
5-1.2-2]; - досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації,
спираючись на наявні дані [4 МАО
5-3.2-1]; - обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду
на наявні дані [4 МАО
5-3.2-2] |
С.100- 105 |
91 |
12.03 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
№2 |
|
|
«Числа. Дії з числами», «Робота з даними» |
|||||
Прості і складені задачі. Позатабличне множення і ділення: усні обчислення |
|
||||
92. |
15.03 |
|
Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них |
- читає, знаходить, аналізує,
порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]; - добирає дані, необхідні й
достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-1]; - обґрунтовує вибір дій із
даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-2] . |
С.106-110 |
93. |
16.03 |
|
Множення суми на число і числа на суму |
- аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - виконує усно та письмово
обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]. |
С.111-114 |
94. |
18.03 |
|
Множення виду 24 • 3, 240 • 3, 204 • 3, 4 •
23, 4 •
230, 4 •
203. Розв’язування задач |
- виконує усно та письмово
обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]. - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - обчислює вирази зі змінною
(змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - добирає із запропонованих таке значення змінної,
яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5]; - читає, знаходить, аналізує,
порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]. |
С.114-117 |
95. |
19.03 |
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового – на
трицифрове |
- записує багатоцифрові числа у вигляді
суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6]; - уживає в мовленні кількісні та
порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2] - виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних
даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2]; - розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4]; - перевіряє, чи є дане число
розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО
2-4.8-6]. |
С.118-120 |
96. |
29.03 |
|
Сполучний
закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу. |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - читає і записує математичні твердження,
використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - зіставляє одержаний результат із
прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2]. |
121-123 |
97. |
30.03 |
|
Задача на спільну роботу та обернена до
неї |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - читає і записує математичні твердження,
використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]. |
С.124-126 |
98. |
01.04 |
|
Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів
до них |
- виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - порівнює різні способи розв’язання проблемної
ситуації, які підтверджують або спростовують
прогноз, обирає найефективніший [4 МАО 2-3.3-1]; |
С.127-129 |
99. |
02.04 |
|
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39
: 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач |
- записує
багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6]; - виконує усно обчислення в
межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - обирає спосіб
представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - використовує
різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]. |
С.129-132 |
100. |
05.04 |
|
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на
одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. Розв’язування
задач |
- аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4
МАО 2-3.1-2] - розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4]; - виконує усно та письмово обчислення
в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; |
С.132-135 |
101. |
06.04 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове числа на одноцифрове |
- виконує усно та письмово обчислення
в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - обчислює вирази зі змінною
(змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - уживає в мовленні кількісні та
порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2] |
С.135-137 |
102. |
08.04 |
|
Ділення круглого числа на кругле виду 420 : 20. Задача на
подвійне зведення до одиниці |
- виконує усно та письмово обчислення
в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4
МАО 2-4.3-1]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4] |
С.138-141 |
103. |
09.04 |
|
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до
них задачі |
- читає і записує математичні твердження,
використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4
МАО 2-3.1-2] - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] |
С.141-143 |
104 |
12.04 |
|
Ділення виду 51 : 17 способом підбору |
- аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - читає, знаходить, аналізує,
порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]; - досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації,
спираючись на наявні дані [4 МАО
5-3.2-1]; - обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду
на наявні дані [4 МАО
5-3.2-2] - добирає із запропонованих таке значення змінної,
яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5]. |
С.144-146 |
105 |
13.04 |
|
Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення |
- аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]. |
С.147-149 |
106 |
15.04 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок. |
|
|
107 108 |
16.04 19.04 |
|
Творча робота над задачею |
- знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - зіставляє
одержаний результат із прогнозованим [4 МАО
2-3.3-2]. - виконує додавання і віднімання
іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел [4 МАО 3-1.2-9 |
С.150-155 |
109 |
20.04 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №3 |
|
|
110. |
22.04 |
|
Ділення з остачею |
-
виконує ділення з остачею; - обирає спосіб представлення інформації
(схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - встановлює відношення рівності та
нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8]. |
С.155-159 |
111. |
23.04 |
|
Властивість
остачі |
-
виконує ділення з остачею; -
застосовує властивість остачі при діленні; -
обирає спосіб
представлення інформації (схема, таблиця,
схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]; - виконує усно та письмово
обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]. |
С.159-162 |
112. |
26.04 |
|
Закріплення
вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі |
-
виконує ділення з остачею; -
застосовує властивість остачі при діленні; -
обирає спосіб
представлення інформації (схема, таблиця,
схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4
МАО 2-3.1-2] - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними
способами [4 МАО
2-3.4-1]. |
С.163-165 |
113 |
27.04 |
|
Перевірка ділення з остачею |
-
виконує ділення з остачею; -
застосовує властивість остачі при діленні; - перевіряє ділення з остачею; - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - читає, знаходить, аналізує,
порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]. |
С.165-168 |
114 |
29.04 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею» |
-
виконує ділення з остачею; -
застосовує властивість остачі при діленні; - перевіряє ділення
з остачею; - виконує усно та письмово
обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - обчислює вирази зі змінною
(змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3]; - уживає в мовленні кількісні та
порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]. |
С.168-170 |
Частини |
|||||
115 |
30.04 |
|
Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів
із чисельником 1 |
- тлумачить дріб як одну або
кілька рівних частин цілого, пояснює суть
понять «чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10]; - читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - виконує усно та письмово
обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця,
схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; - уживає в мовленні кількісні та
порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]. |
С.171-176 |
116 |
06.05 |
|
Порівняння дробів із чисельником
1. |
- тлумачить дріб як одну або
кілька рівних частин цілого, пояснює суть
понять «чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10]; - читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - порівнює дроби з чисельником 1; - знаходить значення числового
виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обирає спосіб
представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3] - уживає в мовленні кількісні та
порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]. |
С.176-179 |
117 |
07.05 |
|
Знаходження частини від числа |
- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - порівнює дроби з чисельником 1; - аналізує проблемну ситуацію з
огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО
2-3.3-2]; - знаходить частину від числа [4 МАО 2-4.3-4]; - виконує усно та письмово
обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; |
С.180-184 |
118 |
11.05 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа |
- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - порівнює дроби з чисельником 1; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]; - знаходить частину від числа [4 МАО 2-4.3-4]; - добирає числові дані, необхідні
й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]. |
С.184-186 |
119 |
13.05 |
|
Знаходження числа за його частиною |
- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - порівнює дроби з чисельником 1; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]; - знаходить число за його частиною
[4 МАО 2-4.3-4]; - знаходить помилки в математичних
обчисленнях, усуває їх, виконуючи
необ хідні дії [4 МАО 2-3.4-2]. |
С.186-190 |
120. 121. |
14.05 17.05 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його
частиною |
- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - порівнює дроби з чисельником 1; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО
2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]; - знаходить число за його частиною
[4 МАО 2-4.3-4]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для
розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]. |
С.191-198 |
122 |
18.05 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №4 |
|
|
«Вимірювання величин», «Числа. Дії з числами» |
|||||
Місткість. Маса.
Вартість |
|
||||
123 |
20.05 |
|
Маса. Одиниці вимірювання маси. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях
маси |
- використовує різні мірки для
вимірювання маси [4 МАО
3-4.7-1]; - записує результати вимірювання
грамах (г), кілограмах (кг), центнерах (ц), тоннах (т), використовуючи
одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4
МАО 3-4.7-2]; - перетворює одні одиниці маси [4 МАО 3-4.7-3]; - порівнює іменовані числа,
подані в одиницях маси [4 МАО 3-1.2-6]; - перетворює іменовані числа,
виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО
3-1.2-7]; - застосовує співвідношення між одиницями маси під час
розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - виконує додавання і віднімання
іменованих чисел, поданих в одиницях маси [4 МАО
3-1.2-9]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4
МАО 2-2.2-1]; - знаходить частину від числа та
число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4]. |
С.199-203 |
124 |
21.05 |
|
Розв’язування задач із одиницями маси |
- продовжує послідовності та
знаходить пропущені члени [4 МА О 1-4,
1-4]; - описує зв’язок між сусідніми
членами послідовності або між членом та його номером [4
МАО 1-4.1-5] - уживає в мовленні кількісні та
порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання
відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]; - обирає спосіб представлення інформації
(схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3]. |
С.203-206 |
125 126 |
24.05 25.05 |
|
Вартість. Підрахунок грошей Перетворення
і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості |
- використовує різні мірки для
вимірювання вартості [4 МАО 3-4.7-1]; - записує результати вимірювання вартості
в копійках (к.), гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та
співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2]; - оперує грошима в ситуації
купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2]; - виконує додавання і віднімання іменованих
чисел, поданих в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-9]; - використовує різні стратегії
розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - добирає числові дані, необхідні й достатні для
розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]. |
С.207-211 |
127 |
27.05 |
|
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел |
використовує різні мірки для
вимірювання вартості [4 МАО 3-4.7-1]; - записує результати вимірювання вартості
в копійках (к.), гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та
співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2]; - оперує грошима в ситуації
купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2]; - виконує додавання і віднімання іменованих
чисел, поданих в одиницях вартості [4 МАО
3-1.2-9]; - використовує різні стратегії р |
212-215 |
128 |
28.05 |
|
Підсумковий урок |
- оперує грошима в ситуації
купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2]; - порівнює іменовані числа,
подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6]; - перетворює іменовані числа,
виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО
3-1.2-7]; - виконує додавання і віднімання
іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в
одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9]. - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО
2-2.2-3]. |
215-223 |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.