понеділок, 11 січня 2021 р.

Календарно-тематичне планування уроків математики в 3 класі на 2 семестр 2020-2021 н. р. (за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу»)

 

Календарно-тематичне планування 

уроків математики в 3 класі на 2 семестр 2020-2021 н. р.

 

(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу»)

 

 

№ уроку

Дата

Факт.

дата

 

Тема уроку

 

Компетентності

Стор. 

 

 

 

«Числа. Дії з числами»

 

                           Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Складені задачі

 

61

 

 

 

Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 – 20

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

 

С.6-9

62

 

 

Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

С.9-11

63.

 

 

 

Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 – 240

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом [4 МАО 4-4.4-2]

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

С.11-14

64.

 

 

 

Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел,

- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4-4.5-4]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

С.15-18

65.

 

 

 

Додавання виду        70 + 60, 260 + 50 частинами. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного

 

- перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1-2]

- обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

С.18-21

66.

 

 

 

Віднімання виду          120 - 50 частинами:

способом розкладання від'ємника на зручні доданки

 

 

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

- продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4 МА О 1-4, 1-4];

- описує звязок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером [4 МАО 1-4.1-5]

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2]

- розв’язує прості рівняння з однією змінною

- визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3];

С.21-24

 

67.

 

 

 

Додавання виду           380 + 120. Віднімання виду 500 – 340

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

С.24-27

68.

 

 

 

Додавання виду              350 + 170

 

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2];

- обчислює периметр прямокутника відомими способами [4 МАО 3-1.2-4];

- класифікує та порівнює геометричні фігури за периметром [4 МАО 4-4.5-4

С.28-30

69.

 

 

01.02

 

Віднімання виду             350 - 170 двома способами

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

С.31-33

70.

 

02.02

 

 

 

Округлення чисел до десятків, до сотень

 

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

- лічить у межах тисячі від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2];

04.02- лічить сотнями до тисячі [4 МАО 1-4.2-3]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

С.36 -39

71.

 

04.02

 

Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень

 

- читає і записує багатоцифрові числа в межах тисячі [4 МАО 2-4.2-1];

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

 

С.39-41

72.

 

05.02

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №1

 

 

 

 

 

 

                                                   Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Складені задачі

 

 

73.

 

08.02

 

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

 

 

- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1-2];

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

09.02- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1].

С.42-46

74.

 

09.02

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд.

 

 

- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання [4 МАО 2-4.3-2];

 - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини [4 МАО 3-1.2-6].

С.47-50

75

11.02

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль у одному з розрядів Письмове додавання у випадку кількох доданків

 

- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання [4 МАО 2-4.3-2];

 - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини [4 МАО 3-1.2-6].

50-54

76.

 

12.02

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд

 

- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3].

С54-57

77.

 

15.02

 

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень

- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1].

С.57-60

78.

 

16.02

 

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах. Розв’язування задач

 

 

- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3];

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2].

С.60-64

79-80.

 

18.02

19.02

 

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень

 

- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

- порівнює трицифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2];

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- знаходить довжину квадрата за відомими периметром [4 МАО 3-1.2-5];

- обчислює периметр прямокутника[4 МАО 3-1.2-4];

С.64-72

 

«Вимірювання величин», «Робота з даними»

 

                                                Час

 

 

81.

 

22.02

 

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел

 

 

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6];

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]

 - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2

С.72-75

82-83.

 

23.02

25.02

 

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними

 

 

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6];

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

- користується календарем для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1].

С. 76-80

84.

 

26.02

 

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами

 

 

- використовує різні мірки для вимірювання часу [4 МАО 3-4.7-1];

- записує результати вимірювання  секундах (с), хвилинах (хв), годинах (год), добах, тижнях, місяцях, роках, століттях, тисячоліттях[4 МАО 3-4.7-2];

- користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1];

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6];

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

С.80-83

85.

 

01.03

 

Перетворення іменованих чисел та дії над ними

 

 

- виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9];

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

С.83-86

86.

 

02.03

 

Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події

 

- користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

С.86-89

87.

 

04.03

 

Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події

- користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1];

- записує результати вимірювання часу хвилинах (хв), годинах (год) [4 МАО 3-4.7-2];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

 

С.90-94

88.

 

05.03

 

Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події

- користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1];

- записує результати вимірювання часу хвилинах (хв), годинах (год) [4 МАО 3-4.7-2];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

С.95-97

89.

 

09.03

 

Задачі з одиницями часу

 

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9];

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- перетворює одні одиниці часу в інші [4 МАО 3-4.7-3];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

С.97-100

      90.

 

11.03

 

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час»

 

 

- користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1];

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6];

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9];

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-7];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях [4 МАО 5-1.2-1];

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];

- досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];

- обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

С.100-

105

91

12.03

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №2

 

 

 

 

«Числа. Дії з числами»,

«Робота з даними»

Прості і складені задачі.

Позатабличне множення і ділення: усні обчислення

 

 

92.

 

15.03

 

Прості задачі, що містять трійки

взаємопов’язаних величин, та обернені до них

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

- добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-1];

- обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-2] .

С.106-110

93.

 

16.03

 

Множення суми на число і числа на суму

 

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1].

С.111-114

94.

 

 

18.03

 

Множення виду              24 3, 240 3, 204 3, 4 23, 4 230,

 4 203.  Розв’язування задач

 

 

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1].

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1].

С.114-117

95.

 

19.03

 

Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового – на трицифрове

- записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6];

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];

- розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4];

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8-6].

С.118-120

96.

 

29.03

 

Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу.

 

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2].

121-123

97.

 

 

30.03

 

Задача на спільну роботу та обернена до неї

 

 

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2];

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1].

С.124-126

98.

 

01.04

 

Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до них

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший [4 МАО 2-3.3-1];

С.127-129

99.

 

02.04

 

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач

 

- записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6];

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2].

С.129-132

100.

05.04

 

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. Розв’язування задач

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4];

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

С.132-135

101.

06.04

 

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове числа на одноцифрове

 

 

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

С.135-137

102.

08.04

 

Ділення круглого числа на кругле виду 420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці

 

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4]

С.138-141

103.

09.04

 

Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі

 

 

- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

С.141-143

104

12.04

 

Ділення виду 51 : 17 способом підбору

 

 

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

- досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];

- обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5].

С.144-146

105

13.04

 

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом

послідовного ділення

 

 

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2].

С.147-149

106

15.04

 

 Закріплення знань, умінь і навичок.

 

 

107

108

 

16.04

19.04

 

Творча робота над задачею

 

 

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2].

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел [4 МАО 3-1.2-9

С.150-155

109

20.04

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №3

 

 

 

110.

22.04

 

Ділення з остачею

 

 

-      виконує ділення з остачею;

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8].

С.155-159

111.

23.04

 

Властивість остачі

 

 

-          виконує ділення з остачею;

-          застосовує властивість остачі при діленні;

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1].

С.159-162

112.

26.04

 

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі

 

 

-          виконує ділення з остачею;

-          застосовує властивість остачі при діленні;

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1].

С.163-165

113

27.04

 

Перевірка ділення з остачею

 

 

-          виконує ділення з остачею;

-          застосовує властивість остачі при діленні;

- перевіряє ділення з остачею;

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1].

С.165-168

114

29.04

 

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею»

 

 

-          виконує ділення з остачею;

-          застосовує властивість остачі при діленні;

- перевіряє ділення з остачею;

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

- розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3];

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2].

С.168-170

Частини

 

115

30.04

 

Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів із чисельником 1

 

 

 

- тлумачить дріб як одну або кілька рівних частин цілого, пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10];

- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2].

С.171-176

 116

06.05

 

 

 Порівняння дробів із чисельником 1.

- тлумачить дріб як одну або кілька рівних частин цілого, пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10];

- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

- порівнює дроби з чисельником 1;

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2].

С.176-179

117

07.05

 

Знаходження частини від числа

 

 

- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

- порівнює дроби з чисельником 1;

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2];

- знаходить частину від числа [4 МАО 2-4.3-4];

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

С.180-184

118

11.05

 

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа

 

 

- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

- порівнює дроби з чисельником 1;

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3];

- знаходить частину від числа [4 МАО 2-4.3-4];

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2].

С.184-186

119

13.05

 

Знаходження числа за його частиною

 

 

- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

- порівнює дроби з чисельником 1;

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3];

 - знаходить число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необ

хідні дії [4 МАО 2-3.4-2].

С.186-190

120.

121.

14.05

17.05

 

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною

 

 

- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

- порівнює дроби з чисельником 1;

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3];

- знаходить число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4];

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2].

С.191-198

122

18.05

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №4

 

 

 

«Вимірювання величин», «Числа. Дії з числами»

 

 

Місткість. Маса. Вартість

 

 

123

20.05

 

Маса. Одиниці вимірювання маси.

Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях маси

 

 

 

- використовує різні мірки для вимірювання  маси [4 МАО 3-4.7-1];

- записує результати вимірювання грамах (г), кілограмах (кг), центнерах (ц), тоннах (т), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2];

- перетворює одні одиниці маси [4 МАО 3-4.7-3];

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях маси [4 МАО 3-1.2-6];

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-7];

- застосовує співвідношення між одиницями маси під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях маси [4 МАО 3-1.2-9];

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- знаходить частину від числа та число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4].

С.199-203

124

21.05

 

Розв’язування задач із одиницями маси

 

- продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4 МА О 1-4, 1-4];

- описує звязок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером [4 МАО 1-4.1-5]

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1];

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3].

С.203-206

125

126

24.05

25.05

 

Вартість. Підрахунок грошей

Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості

 

- використовує різні мірки для вимірювання вартості [4 МАО 3-4.7-1];

- записує результати вимірювання вартості в копійках (к.), гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2];

- оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-9];

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2].

С.207-211

127

27.05

 

Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел

використовує різні мірки для вимірювання вартості [4 МАО 3-4.7-1];

- записує результати вимірювання вартості в копійках (к.), гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2];

- оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-9];

- використовує різні стратегії р

212-215

128

28.05

 

Підсумковий урок

 

 

- оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6];

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-7];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9].

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3].

215-223

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.